Časté dotazy:
1. kolik času potřebujete na stavbu a balení aparatury ?
Dle velikosti použité aparatury a přístupnosti místa hran´je to v průměru
1,5 hodiny před akcí a 1 hodinu po akci.
2. kolik místa potřebujete pro kapelu ?
Opět se to odvíjí od velikosti kapely minimum pro trio by mělo být 2 x 4 m
pro největší sestavu tt.j. nonet potom min. ca 4 x 6 m.
3. jaké jsou Vaše technické požadavky ?
při malé kapele jako trio či kvartet s malou zvukovou a světelnou aparaturou pro
akce do 200 lidí nám stačí 1 - 2 x zásuvka 220V se samostatným jištěním každá alespoń 16A
při větších akcích a použití velké aparatury a velkých světel je optimální třífáze 380V jištěno
64A. Stůl pro kapelu v blízkosti podia . při větších akcích stůl pro zvukaře nejlépe ve 2/3 sálu
4. Je možné si od Vás půjčit mikrofon či přehrát hudbu přes Vaši aparaturu ?
Samozřejmě jsme schopni Vám dát k dispozici mikrofon a co se přehrávání hudby týká je nejlepší přinést si s sebou hudbu v mobilu, tabletu či notebooku které Vám připojíme k naší aparatuře .
Jjedná li se o větší akci kde je přítomen náš externí zvukař s velkou aparaturou včetně přehrávačet CD či MP3 na flashdisku, který Vám Vaše nahrávky přehraje
5. Máme zabezpečit občerstvení pro kapelu ?
Ideální jsou nealko nápoje , pivo, káva a teplé jídlo případně raut .
V případě, že na místě akce není možné občerstvení pro kapelu zajistit, prosím sdělte nám tuto skutečnost předem a občerstvení si přivezeme s sebou.
6. Jste schopni zajistit během akce či po akci ještě diskotéku ?
Nabízíme možnost diskotéky po ukončení živé produkce, případně podkresovou i taneční hudbu před zahájením či během živé produkce v pauzách.